Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

Masa!!!

Salam...
Hari ni hari kelas feveret aku...!!!
kelas Dr.K...
aku masuk kelas je,tetibe kene soal tros...
tak sempat duduk lg...
"agaknya kenapa saya selalu membebel pasal masa ye afiq?"
terkedu aku nak jawab...
nak cakap ape pon taktau....
terase pon ade...coz aku masuk LAMBAT...ARGH!!!

beliau suro kami cube wat bende nie...
lari keliling padang...
da penat,dok sebelah kwn..
suro kwn tnye time tuh gak soalan² cepumas...
siapa perdana menteri skrg...?
konfem melalut-lalut...
hahahaha...

bile sekali lagi beliau wat demo kat kwn aku yg bru masuk kelas...
ternyata situasi itu betul..hahahaha....

kesimpulannya,jika kita lambat dtg kelas...
mesti amik mase nak tarik nafas...
nak rilex jap..
kat situ kita da hilang tumpuan..
rugi masa kuliah...
oleh itu,mari same2 kita gi kelas awal... :)

selama aku kelas ngan beliau...
da byk kali beliau ckp pasal masa...
pengurusan masa...
tak terkira beliau ckp pasal masa...(as she said...)
sebab bende nie mesti akan berlaku masa kita kerja...
oleh itu,bentuklah sekarang selagi ada org yg mahu nasihat kita...

hari nie aku belajar psl proses pembuatan susu...
ngan belajar camne proses ombong bijih timah...
one thing intrested...
korg tau tak kat US...
da byk bilik kebal bawah tanah...
hasil dari lombong bijih yg da takder bijih...
menarik kan...
suggestion:jgn la tukar siaran bile TERTEKAN Geographic Channel...
ngeh ngeh ngeh...

1 comment:

saiful mohamed said...

nasib bek sedar..lepaS ni klu xberubah xtau la nk ckp pe..

Followers