Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

nur fareehah nur fareehah...

Salam semua...

biasa kite dgr or tau FB membolehkan kite jumpe kwn lame kan...
kwn skola ke...kwn tadika ke...
tu pon kalo ingt lagi kawan tadika...
tapi kali nie agak kelakar dlm hidup aku...

tatkala aku ber-blogwalking...
aku terbace 1 contest nie...
then tergerak hati utk klik...aku pon tgk...
bace la ape contest nye..
tibe² aku terdetik hati ingt kat kawan aku sorg nie...
name die Nur Fareehah Ismal...
aku rase mcm kenal...
mcm pernah jumpa masa 2008...
then try check kat FB..
sah!!mmg sah ko!!...
Nur Fareehah Ismail...
Budak Publisiti PK36...

punya la dekat...
1 UKM...1 Pesta...
tapi baru tau die ade blog...wakakaka....
siap da buat contest lg...huhuhu...
paper pon,gud luck 4 ur contest...
kirim salam kat ekyn,dilla,meyra...
korg slalu jumpe kan...
nah nie banner contest ko...

kepada rakan² ku...
sape2 rase nak join,sile lah klik pada link nie...
Nur Fareehah Ismail's Contest...

ok la fa...
jumpe lagi nnt...
ngeh ngeh ngeh...

1 comment:

fa.ismail said...

weh afiq..
ko ke...mst la aku ingt..
tq tau join..
good luck.. =)

Followers