Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

kejadian itu...

serius hari nie mmg penat giler...
dah la tido pukul 2...
basuh baju nye pasal...
dah tu keluar pulak awal...
kol 8.30 pagi dah berkumpul...
takder...aku mmg sajer tunggu awal...janji kol 9 kan...
sambil tangan ke dada,mata pandang ke atas...
dah tu mula perjalanan ke Shah Alam (umah sha)...
then terus ke umah yana...
kalau nak tgk gambar kenduri yana,tgk di FB aku album Kenduri Kahwin Yana PRO36

 tapi bukan aku nak cerita yg ini...

hala pulang ke UKM...
tetibe jalan yg biasa tak jem,tetiba jadi jem...
mula² pelik,then nampak org ramai kat tepi simpang...
aku ingat kenduri org lain...then x kesah la...
depan sikit je nampak lori tunda kereta...
sah confirm, kalau x kereta rosak,EKSIDEN!!!
then mmg nmpk la sebuah STORM remuk habis belah kirinya...
berita lanjut tak tahu lagi..hahaha...sampai situ je aku tau...

3 comments:

* MissYaniAbdullah * said...

uits awk dasyat sungguh2 la xcdent..

ngeri2...

mak aiiii darahhh...

AFiQBooM said...

mmg dasat...member smpai nangis la bawak kete dia...

sye nk termuntah pon ade tgk darah mcm tu bile membayangkan keadaan mangsa...

Kembang Perawan 3288 said...

hoho.same la..beriye aku racing.... 140 kot ak bwak. hahahah.. tibe2 brek emergency. haha.
mmg org tu mati terseret kot kan..hehe

Followers