Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

Visi Pelajar...

salam...
aku mmg suke gi kelas Dr. Khairiah(Dr.K)...
setiap kelas beliau,beliau akan bg nasihat & tunjuk ajar...
dan juga aplikasi dlm kehidupan..
mcm pg td belajar cara basuh baju pakai mesin basuh dgn efisen...
beliau ibarat ibu dlm kelas kami...byk pesanan beliau sampaikan...

pg td beliau tanya tentang visi projek tesis yg dibuat oleh setiap pelajar tahun akhir...
rupanya baru aku terfikir,kalau projek tahun akhir kite dpt wat dgn elok,dpt keputusannya,
tak mustahil kita dapat komersialkan apa yg kita kaji...
tapi rupanya ramai student hanya membuat tesis sekadar tesis,memenuhi jam kredit 4 unit... 
termasuk aku yg akan aku amik semester ini..huhuhu...
patut la market graduan UKM asyik² jatuh je..


kami dikejutkan dgn berita 3+1 oleh Y.Bhg. Tan Sri NC UKM dlm kelas td..
actually isu ni minggu lepas da masuk surat khabar...kita je kot tak baca...
kenapa perlu mahasiswa belajar 3 tahun mengenai kursus masing² dan 1 tahun tambahan mengenai KEUSAHAWANAN sahaja...

pada fikiran aku ada perlunya program ini dilakukan...
kalau kita tgk,mahasiswa skrg hanya teori-teori-teori...
bila mintak aplikasi,kelam kabut...
harap² 1 tahun tambahan tu beri manfaat sepenuhnya kepada mahasiswa...
kalo ikut kursus 1 tahun tambahan nie,tp tak amik aplikasi,teori gak,mmg sengal la mahasiswa skrg...

thanx to Dr.K bcoz bimbing kami...selalu beri tunjuk ajar kpd kami...thanx bcoz ajar kami cuba gunakan dlm aplikasi...
P&P beliau sgt bagus...
perlu dijadikan contoh kpd semua pensyarah...

ape la tajuk tesis aku nak wat nie...
cadangan please..

2 comments:

has_lyna said...

2010 tahun bertransformasi..yeahhhh!!!

AFiQBooM said...

yeah!!!

Followers