Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

kenangan ku di Tasik Idaman...

salam semua...
mesti semua org ade sweet memories sendiri kan...
tapi aku, aku paling suka sekali pabila aku bersama family pesta ku...
tak kira la pesta 35/36/37....atau 38(ops..baru je lahir...hehehe...)
tetibe aku dpt seru utk tgk balik gambar² lama...
then aku tertarik dengan folder "buka pose 09"...
aku pon lihat lah satu2 gmbr...

 

nie semua mase kat tasik idaman...
tapi tak ingat bile tarikh tu...
yang pegi nie ramai la gak..
aku,lia,wan,leena,ezry,nadia,amer,nazri,edah,nis..
time nie rasenye makan mewah la gak...huhuhu...
byk lagi gambar mase bukak pose..tp mls nak upload lg..hehehe
makan kat tasik idaman pon byk kali...
one of them is with ME36...miss them all...huhuhu


thanx to all my Family Pesta...

4 comments:

Anonymous said...

fine xde pic saye.ngajuk ahhh~

nurzahidah said...

waaaaaa..motipp pic sy dgn motor?? ahaha

alala lina..ade tuh..afik lupe nk letak tu..huhu

AFiQBooM said...

haah...rupenye gmbr awk tertinggal...
patut la rase ade x cukup...penat pikir..tu yg men letak gmbr edah der ngan muto tu..xpe..next "memories" sye abadikan gambar awk yee...hehehe

fahimah said...

kecik hati r aku tak leh g tioman..
buat masa lain.. boleh aku pegi..

jadual exam aku macam nak membunuh..!!

Followers