Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

Aku Berdarah Steward...

Salam...
hari ini merupakan hari terakhir aku di tempat kerja...
rase serba salah ade, rase kesian ade, rase happy ade...
semua bercampur baur...

secara jujurnya aku memang x sanggup nak berhenti...
seronok kerja kat situ...banyak kenangan kerja kat situ...
macam² jenis orang aku jumpa kat situ...
macam² jenis perangai aku nampak kat situ...
semua tu membuatkan aku lebih mengenali dunia sekarang...

tetapi apa kan daya...maybe ade org yg dah taknak aku kat situ...
or maybe aku sudah tak diperlukan lagi...ouch...pedihnya...
tapi aku anggap positif je la...
nak cari pengalaman lain...nak merasa cara kerja tempat lain...
paper pon,aku sangat² rasa bersalah ngan bos besar aku...
die slalu tanya aku "skrg nie free tak...nak kerja sampai bila lagi..."
dan aku pon slalu jawab "maybe dalam setahun lagi..."
tapi..........biarlah...huhuhu

aku mula² masuk dunia nie aku di bawah department Steward...
kat sini aku dapat ramai kawan yg best²...
tapi skrg nie semua kawan aku tu dah tukar department..tinggal sorg duaorang je...
dan aku pon dah pindah kat department lain (Concession)...atas permintaan...
masa aku di Steward...aku dikenali sebagai budak malam...
tapi masa aku di Cons...aku dikenali sbg "bobo"...hahaha...
aku x pernah dapat pagi...sampaikan budak baru masuk pon aku x kenal...
sbb die pagi dan aku malam...hahaha...

tapi bila aku dah pindah ke department lain...
jadual aku hanya pagi...dan tak pernah malam dah...
melainkan stay dari pagi sampai ke malam...

nak ditakdirkan...jadual aku hari nie malam...
dan......aku dipinta untuk back up Steward balik...
seriously aku sangat tacink bile aku buat hall check...
sebab, aku dikenali di situ sbg budak Steward...
hari pertama dan hari terakhir aku di situ kat Steward...

thanks to everyone yg byk mengajar aku...
kepada CL,SPV,MOD,CM...thanks a lot...
you guys byk mengajar aku kat sana...
paper pon, aku akan tetap merindui GSC APJ POWER!!!

2 comments:

blog-tips-kurus said...

Kalau tiada komitmen, saving banyak bolehlah tak kije. All the best! :-)

Shaofie said...

amboi, smpi kesini promot album Kpop terbaru... nak beli lah cm nih.

Followers