Selamat Datang...

About Me

My photo
Seorang hamba Allah yg cuba mencari keredhaan-Nya

Pesanan Penaja...

I am PROGRAMMER???

pergh...dah sekian lama aku x update blog nie kan...hahaha...
nak kata busy xde la sangat..tapi busy gak la...
btw, aku dah kerja sebenarnya...
kat company yang menjual emas...
Magex Gold Trade...
dah masuk 5 bulan dah kerja nie...

so, aku kerja pada asal nya xde la susah...
just update harga emas & update failing pelanggang je...
tetiba bos aku tanya, ada basic programming x...
secara jujur aku jawab pernah la belajar C bukan C++...
just guna Borland je...

pastu dia suruh belajar buat coding .php...argh!!!
gigih aku belajar nak pahamkan dia...
makan masa 3 hari aku berjaya fahamkan "rentak" dia...
hahahahahaha...

dengan menggunakan guru² di alam maya...
aku berjaya mencipta satu database utk company aku...hahaha...
tapi belum ada feedback lagi dari bos...



dengan menggunakan EasyPHP dan phpMyAdmin...
database aku telah disiapkan...


berapa byk kali test daa...

nie la hasil kerja aku...entah ape jadi pon tak tau...





thanks to
Encik Google
Encik w3schools
RiverCityGraphix
Thorn Web Design

No comments:

Followers